tisdag 4 maj 2010

Ett härligt gäng i full släng

Jag är förälskad!!!
Inte nog med att det är ett bra manus, en mycket bra produktion, ett fantastiskt band och duktiga dansare. De tio skådespelarna är inte bara duktiga, de är numera mina bästa vänner. Vi har övat minst fyra gånger i veckan och det har varit mycket slit, en och annan diskussion, gråt men också en väldig massa skratt, kärlek och omtanke.

Jag kan bara säga en sak. Jag älskar er!!!

Ni som inte deltagit i produktion bör springa man/kvinna ur hem och arbete för att se detta fantastiska spex. All den positiva energi som finns i denna produktion kommer förgylla er kväll.

/ Simon Almljung Törngren, regissör och skådespelare








1 kommentar:

  1. Det finns nästintill inget som givit mig så mycket som teaterensemblens sällskap, kärlek och omtanke! Kan gott säga att jag håller med om ovanstående ord, de värmer, för de är sanna!
    Kramar
    (vilka otroligt charmerande bilder, fina miner på mig)
    /Sabrina

    SvaraRadera