onsdag 4 april 2012

1 månad kvar till PREMIÄR!!

Vad gör man när man inte orkar plugga mer? Jobbar med spexet såklart! Och nu går det snabbt i svängarna, det vill jag lova. Gårdagen fylldes med intensivt repeterande av både dans och teater, ja å så båda två på samma gång. Vi körde nämligen introscenen med introduktionslåt och dans på det. Själv tyckte jag det gick suveränt! Det kommer vara en fantastisk produktion som går av stapeln om exakt en månad på dagen idag! Japp så är det, 4 mars idag och den 4 maj klockan 19.00 så smäller det. (jag hoppas att alla har bokat in det på sin kalender) I måndags vart det producent jobb som gällde istället hela dagen lång, sen på kvällen kom jag på att jag ju hade en massa andra måsten på tapeten me... så kan det gå!

// Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar